Jak reklamovat či vrátit zboží
S nadšením jste rozbalili balíček, ale jeho obsah je poškozený, neodpovídá objednávce nebo zkrátka nevyhovuje vašim představám? To nás samozřejmě velmi mrzí a uděláme vše pro to, abychom vám náladu zlepšily a problém napravily :)
Produkt jsem si prohlédl/a, ale nevyhovuje mi a chci ho vrátit
Zboží vám zkrátka nesedne, to se nedá nic dělat :) Do 14 dnů od obdržení balíčku máte právo nepoužité zboží bez udání důvodů vrátit. Pokud se takto rozhodnete, odešlete nám prosím pečlivě zabalený diář či zápisník na adresu níže. O rozhodnutí vrátit nám zboží nás prosím informujte e-mailem na info@mylifedesigner.cz a nezapomeňte uvést číslo účtu, na který vám máme vrátit peníze.
Vrácení zboží ZDARMA
Vrátit zboží nám můžete do 14 dnů zdarma. Přeprava jde na náš účet. ;-) Stačí využít našeho smluvního přepravce DPD, který vám zásilku od nás doručoval.
- Objednejte si přepravu na: https://rmp.dpdgroup.com/015/Lifedesigner
- Zadejte číslo zásilky doručovatele
- Vyberte prosím důvod vrácení zboží. Moc nám tím pomůžete pořád se zlepšovat.
- Zvolte, zda chcete
- vyzvednout zásilku na vaší adrese, nebo
- zanést zásilku na výdejní místo.
Zboží mi přišlo poškozené
Nezoufejte! Diáře a zápisníky se skládají z jednotlivých komponentů a můžeme vám tedy poškozený kus zaslat a zboží bude jako nové. Pošlete nám na e-mail info@mylifedesigner.cz fotografii poškozeného zboží a my škodu napravíme. Pokud budete chtít vyměnit kus za kus, napište nám své přání do zprávy a zboží pečlivě zabalené odešlete na adresu níže. Do e-mailu prosím nezapomeňte uvést číslo vaší objednávky.
Balíček neobsahoval zboží, které jsem si objednal/a
V balíčku vám chybělo přepisovací pero, které jste si k diáři objednali? Dorazil vám úplně jiný balíček? Jsme jenom lidi a mohlo se to stát. Na info@mylifedesigner.cz nám pošlete informaci o tom, co nebylo s vaší objednávkou v pořádku. Zjistíme, kde se stala chyba a co nejrychleji ji napravíme. Pokud vám dorazil nesprávný balíček, pečlivě zboží prosím znovu zabalte a odešlete na adresu níže.
Chceme, aby nákup u nás byl pro vás vždy příjemný. Proto nám neváhejte napsat, když se nám něco nepovede podle vašich představ.
Předem vám moc děkujeme.
Adéla a Hanka